Ravzam30 Kızlar bebegım 6 aylık sütüm yetmiyor ona artık ek gıda olarak meyvelere başladık gece okadar kotu oldumkı karnı aç meme emdi ama yetmedi aç karnına elma yedirdim napmam gerekiyor lütfen akıl verin
uykusuzMoMm Ravzam30 mama kullanın baska yapacak bısey yok bende mama kullanyrm emmedi benm bbebgm 2 buck aylık olunca aptamıl hıc ıyı gelmedı bıze sma bebelac onerıyorm
Kavinsmom Mama alması gerekmiyor mu ? Ben süt artı mama gidiyorum 4 aylık baştan beri öyle bizim. Bence formül mama başlayabilirsiniz dr görüşüp elmadan daha faydalı olacaktır. Ek gıda tabi olacak ama adı üzerinde ek gıda tek başına sütle yetmeyebilir
Wolverine Anne sütü ve formül mamalar 9.aya kadar temel besin. Sütünün yetmediğini düşünüyorsan formül mama bulunsun muhakkak evinde. Onun dışında ek gıdaya başladıysanız, irmik elma ve yulafla mama pisiribilirsin yatmadan önce yedirirsen baya tok tutar.