Merhaba arkadaslar son bir aydır midemde gaz problemim var ciddi şekilde beni çok rahatsız etmeye başladı hiç bir şekilde gaz çıkaramıyorum afedersiniz sadce midemde ve karnımda geziniyor aşırı şişlik var ve yemek yiyemiyorum çok kötü bi durum ne yapsam işe yaramdı ve emziriyorum gaz giderici alabildiğim bir ilaç yok ya ne yapabilirim bildiğinz emrien annelerin kullana bilceği gaz gidericiler var mı ? Veya ne yapabilrim bana yardımcı olurmusunuz teşekkür ederim ☺️