Kızlar havalar soğumadan hergün yürüyüş yapıyordum 10 aylık kızımla. Şimdi üşür diye korkumdan çıkmıyorum ama kilo almaya başladım. Şimdi öğlenleri çocuklar için serbest saatte çıkıp yürümek istiyorum ama üşür mü acaba? Sizler bebek arabasıyla çıkıyo musunuz. İç Anadolu soğuğu da sert oluyo bilemedim