Merhaba Annişler. Sizlerin bebişlerinde doğum lekesi mevcut mu, varsa neresinde? Benim oğluşumun elinin üzerinde açıkkahverengi doğum lekesi var. İlk doğduğunda belli belirsizdi, kimse farketmemişti. İlk ben farkettim. Büyüdükçe rengi koyulaşır diyorlar. Bazen acaba elinde kusurlu durur mu diyorum ama sonra o lekeyi öpüyorum. O bebeğimin simgesi🥰