Selam hanımlar umuyorum bu defa ki.postuma yanıt verirsiniz zira bundan önceki farklı aralıklarla açtığım 2 postuma yanıt alamadım.
Konuya gireyim.
Bebeğim 6 Ay 23 günlük. Henüz desteksiz oturamıyor. 5 buçuk aylıkken doktor yönlendirmesi ile ek gıda takımlarına başladık ana kucağında veriyordum yyedireceklerimi. O zamanda farkında idim ama yatar pozisyonda olduğu için ona bağladım. Pazartesi gününden beri mama sandalyesi kullanıyoruz. Dediğim gibi desteksiz oturamıyorum henüz ama sandalyenin emniyet kemerinin oglumu tutuyor olmasından faydalanıyor oturmayı öğrenebilir diye öğünlerini orada veriyorum. Ama basi hep sağa yatıyor. Bir de bir tık önde oluyor tam dik de tutamıyor giye düşüyorum. Kucagimizdayken yüzümüzü görebilmek için uzun dakikalar basini cok güzel tutabiliyor ama yeme yerken hep one eğik ve sağa yatık. Anlayamadım. Yüzüstü yatırdığım da 5er sn ara ile hep dusuyo basi kaldırıp da uzun tutmuyor. Ayına göre endişe etmeye başladım. Bunun dışında sesi ve görüntüyü takip etmesi insanlara tepki vermesi el kol hareketlerinin kuvveti yemesi ve emmesi cok güzel.
İlk çocuğum. Normal olan süreç bu mudur yoksa endişelerim de hakli miyim danışmak istiyorum sizlere.
Bu arada pandemi yaşadığım ilde kat be kat arttı. Kadın Doğum ve çocuk hastanesinin kadin hastalıkları bölümlerinde bile bebek hastaların yattığını orada görev yapn hemşire komşumuzdan bizzat dinledim. Doktorumuz zaten 3 aydır yenidogan yogunbakimda görevliydi rica minnet kontrollere götürdüm oglumu simdi telefonlara da cevap vermiyor yoğunluktan. Hani bu doktorun girmesi gereken bisey diyeceksiniz elimden geleni yaptım ama ulaşamıyorum ulaşmam bile bu ortamda götüremezsin herhalde sözlü destek alırdım doktordan