UraSsmom ağır bir aşı diye doktorumuz en baştan anlattı herşeyi. Daha 17 günlüktü kızım 7.ayda başlayalım diye anlattı bize. 7.aya yaklaştığımızda karnıma ağrılar girdi uykularım kaçtı acaba mı diye hep sordum kendi kendime yan etkisi çok olur mu ateş çok yapar mı gerekli mi vs. vs. Bir sürü soru işareti ile 7.ay kontrolümüze gittik ve nimenrix’in ilk dozu yapıldı. Çok şükür bir sorun olmadı. Boxsero daha ağır o yüzden onu birkaç gün sonra yapalım dedi doktorumuz. Bir hafta sonra da boxsero yapıldı. Çok şükür onda da hiçbir sıkıntı olmadı. Sadece biraz huysuzluk vardı. Ateş bacakta şişme vs. Olmadı. Tabi bundan sonraki dozlarda olmayacak diye birşey de yok. Her çocuk farklı. Her çocuğun her dönemi farklı. O yüzden biz önlemimizi elimizden geldiğince alalım. Gerisi Allaha kalsın. Tüm çocuklar sağlıklı sıhhatli olsun inşallah 🤲