Merhaba kızlar, bebeğime uyku eğitimi veriyorum bir danışmanla anlaştım kim west yöntemi ile eğitim veriyoruz. Bebeğim 7 aylık olmasına 5 gün kaldı. Gece beslenmesini uyku koçu kesin dedi gece 3 de mama içmeye kalkıyor . Vermeyin dedi. Ama yine de doktora sorun dedi. Doktorumuz şimdi cevap verdi eğer zorlanmayacaksa kesin ama zorlamaya gerek yok daha küçük dedi. Sizler kaç aylıkken hece beslenmesini kestiniz eğitim verenler? Aklım karıştı epey. 2 gece denedim ilk gece çok ağladı 3 de uyanıp. İkinci gece ağlamadı ama uykusu kaçtı 3 den sabaha kadar uyumaya çalıştı uyuyamadı. Zorlamalı mıyım yoksa erken mi ben de karar veremedim sizler ne yaptınız