mom0989 Bizim evimiz şuan da 19-22 arası. Yani yatak odasında Petek kapalı açmıyorum çünkü eşim ve kızım çok terliyor. Ama sabaha karşı biraz serin oluyor derece düşmüyor ama hissediyorum. Kızım üzerini örtmüyor. Sizce tog değeri kaç olmalı ?
damlahira mom0989 Ben e bebeğinkini kullanıyorum nerde yazıyor tog değeri ben göremedim ama memnunum ben
Annesivekizi mom0989 soğuk değil mi ev? Bizim 23 derece 1.7 tog giydiriyorum üstünü de kalın örtüyorum. Ama kızım terleyen bi bebek değil hiç terlemiyo
Kuzumveben mom0989 odanizin tam kac derece oldugunu belirlemek lazim 19 derece ile 22 derece arasinda cok fark var biz ebebegin 1,5 tog uyku tulumunu kullaniyoruz 23 derecede sabit odamiz
mom0989 Annesivekizi Bütün odalar yanıyor evimiz çok sıcak biz de yorganla yatmıyoruz ince battaniye ile yatıyoruz. Oda 23 derece gösteriyor ama kızımın zıbını kadife içinde de uzun kollu ve alt pijama oluyor. Ben daha sıcak olsun diye kaç tog alayım dedim 🙏🏻 Kızım yemek yerken dahi başından terler akıyor babasına çekmiş. Doktorumuz genetik dedi. Bazı geceler hem kızımın hem eşimin uyurken üstlerini değiştiriyorum. Bir kere peteği kısım Ayarında açtım ılık olsun diye pişman oldum sil başa ikisini de soydum gece. Sabah eşim hatırlamıyorum diyor 😳😀
mom0989 Kuzumveben aaa öyle mi o zaman 1.5 alayım bende. Yani hiç 19 olmadı genelde 23-22 oluyor baktığımda
Tosbigim mom0989 19-22 az değil mi canım ben 23te üşüyorum gerçi klimayla ısınıyoruz sadece bi oda sıcak diğer odalar soğuk.. 1.5tog kullanıyorum ebebekten aldıydım
mom0989 Tosbigim yok canım 19 hiç olmadı 22-24 arası ama ileride daha da serin olur diye öyle sordum. Gece atlet uzun kollu Body altına tayt ve bir de tulum giydiriyorum. Ama örtmediği için üzerini içim rahat etmiyor. Evin yatak odası hariç bütün odalarında petekler açık evimiz sıcak. Bir kere peteği açtım pişman oldum hem de düşük ayarda. Hem eşim hem kızım çok terliyor.
incognito Ergopunchın şöyle bir tablosu var. Toglara göre nasıl giydireceğinizi görebilirsiniz. Bu da burada blogda yayınlanmıştı.
Mincuruk mom0989 ben askılı zıbın giydiriyorum sadece. Üstüne de 1,5 tog uyku tulumu. Üstünü örtmem zaten hiç. Odamız da 22-23 derece civarında.hatta kuzum emerek uyuduğu ve emerken terlediği için uyuyana kadar karnına kadar açık bırakıyorum tulumun fermuarını. Uyuduktan sonra kapatıyorum.