Aventin biberonuna bağımlı bir bebeğim var. Doğduğundan beri aynı biberon başlığını kullanıyoruz. Değiştirmek için yine aventin biberon başlığını aldım emince daha fazla damla çıkartan ama onu bir türlü sevmedi diliyle itti hiç kullanmadık paketinde duruyor. Şimdi de alıştırma bardağıNı almayı düşünüyorum. Yine kullanmazsa diye korkuyorum çünkü çok pahalı biliyorsunuz alıyorum öle kalıyo gereksiz yere. Kullanan var mı Alıştırma bardağını bebeğiniz kabul etti mi ya da nasıl bir yol izlemeliyim