Merhaba annelerim. Bebeğimin meme emmede sıkıntı yaşıyor. Sezeryanım 4 günlük bebek 2 gün sütüm gelmedi mama vermek zorunda kaldık kaşıkla mama verdik alışmasın diye. Dün sütüm geldi ağız denilen maşallah akıyo göğsümde hiç durmuyo heryerim süt oldu. Dün akşama kadar güzel emdi falan. Arada mamada verdim ama. Akşamdan sonra iki emiyo sonra ağlama krizine giriyo sütü sağıyoruz kaşıkla veriyoruz o zaman içiyo. Ama emmeye gelince kafasını sallayarak ağlamaya başlıyo. Yalancı memeyi çok güzel emiyo. Kaşıkla
alışmaz dediler memeyide kaşıkla istiyo. Emmeyim yalayımm diyo. Çok canım sıkılıyo napmam gerekiyo benim gibi yaşayan var mı? Beni emsin istiyorum 2 gün boyunca sütüm gelmedi çok stres yaptım ağladım. Şimdide geldi emmiyo. İlk çok güzel
emdi etti şimdi onuda bıraktı. Şimdi belki emer diye meme uclarına slikon memelik aldık. Emsin diye 2 emdi onuda anladı bıraktı. 😔😔