Merhaba anneler, bebeğim 4 aylık Prima kullanıyoruz ama bütçemiz artık buna izin vermiyor çok memnunun primadan sızma pişik hiçbirşey yapmadı ama dediğim gibi bütçemizi artık zorluyor.
uygun fiyata bez bakıyorum sleepy düşündüm hakkında çok şikayet duydum. Soffia düşündüm onun da içeriği iyi değil dediler ç. En son minies geldi aklıma molfix ile birebirmiş neredeyse.
minies kullanan anneler var mı ya da başka önerebileceğiniz uygun fiyatlı bebek bezi?