Ya ben sigara böreği yapıyorum da canınız çekmesin inşallah 😏kalanı buzluğa atmak istedim ama Günlük yufka olduğu için ve son tüketim 5 Aralık olduğu için biraz endişem var siz de atıyor musunuz bişey oluyor mu kızlar şimdiden teşekkür ederim herkese 😘