kubraguleryigit Kızlar bugün 2. Bebeğimiz cinsiyeti belli oldu ilk bebeğim erkek ismi Egemen 2 numarada erkekmiş egemen ismine yakışan 2. Bebek ismi ne olabilir kafam allak bullak önerilerinize ihtiyacım var :)
ilkbahar kubraguleryigit ay ben de 2.bebeği düşünüyorum bazen ama ya o da erkek olursa kararsız kalıyorum 🙆♀️ gerçi öncelikle sağlıklı doğması da ne biliyim 🤦♀️ hayırlısı … Eymen
kubraguleryigit ilkbahar ya aslında biz kız diye çok umutlandık hatta %70 kız dedi adı bile belliydi şimdi bugün erkek dedi üzülmedim desem yalan olur yani hevesim kırıldı gibi oldu iki duyguyu da yaşamak isterdim bir kız bir erkek nasip böyleymiş sağlıklı olsunda :)
Bebegimm42 ilkbahar benim ikinci bebeğim yeni oldu kız istiyorsan ilişkiden sonra sola erkek istiyor san sağa yat;) denendi;)
SinyorinA kubraguleryigit Eren bence cok guzell olur Egemen ile 😍 sağlıkla alın kucağınıza inşallah 🥰