Yerfistigininannesi Selam anneler burada kışlık hazırlığı yapıldığı zaman bamyayi hiç pişirmeden koyan vardı bende öyle yaptım onu nasıl pisiriyosunuz sosunu falan hazırlayıp buzlu buzlu mu atayim yoksa çıkartayim çözülsün mu
01_210820 Yerfistigininannesi ben hep çiğdem koyarım aynen slogan kavurup salçada VS katıp en üste bamyaları onun üstüne de limon dilimleyip karıştırmadan kısık ateşte pişiririm
Mom9 Yerfistigininannesi çözdürmeden koymalısınız yoksa sümükleşir. Normal sosunu hazırlayın bamyaları yerleştirin. Sıcak su ekleyin. Ağzı kapalı kısık ateşte pişsiN, çok karıştırmayın
ertugrulbey19 Bende çözdürmeden kullanıyorum. Yemeğini yapacaksam buzlu buzlu tencereye atıyorum. Geçende de oğluma fırında kızarmış bamya yaptım onu da buzlu koydum