Bebeğim kız bebek ve 3.500 kilo doğdu bugün 2 aylık oldu aşılarını yaptırdık ve kıyafetlerle falan 5200 çıktı . Hemşire kıyafetleri çıkarırsak 5 kg olur ve az kilo almış doktora görünün dedi . Bana normal geliyor sağlık ocağı hemsirelerine inanıp moral bozmali miyim 🙄