8 aylık olduk yaklaşık 2-3 aydır haftada 3-4 gece saat bası uyanıyor. Kucağımda pış pış yapıyorum geri uyuyor. Ama artık o kadar zor gelmeye başladı ki. Hem ağırlaştı hem de yarım saatte bir uyanması aşırı yıpratıcı 😣
bu şekilde olan bebekler var mı baska? Siz neler yaptınız?
büyük çoğunluk diş diyor ama ne zaman biter. Bel ve sırt ağrısından duramıyorum o kadar ağır gelmeye basladı ki. İleriki zamanlarda napcam hiç bilmiyorum