ahsenmomm Az önce doktordan geldim bebeğime hem kan hem idrar tahlili istedi . İdrar tahlili için 2 tane torba verdi acaba 2sine de yapması mı gerekiyor yoksa diğerini ne olur ne olmaz diye mi verdi acaba ?
Gzdzeynep ahsenmomm yedek olarak veriyor bebeğiniz kızsa zor oluyor bezini bağlamadan bekleyin benim tecrübesizliğim tam iki saat sonra alabildim idrarı bezini bağlayınca torbaya değil beze gidiyor idrar. torbanın altındaki çizgiye kadar yapsa yeterli oluyor tahlil için.
Minikimmm ahsenmomm yedek veriyor canım benim bebegim çok az yapmıştı dedim bu yeter mi yetmez ama eski usul bakacağız buna dedi bebek olduğu için biraz tolerans verdi
Minikimmm ahsenmomm birde ben kilot bez kullanıyorum taktından sonra kaldırmayarak o poşetin fazlasını bezden dışarı çıkarıyorum biraz sürekli altini açıp açıp bakmıyorum cis yaptimi disari cikardigum yere geliyor zatu
EgeMeva ahsenmomm 5 cc kadar olsun yetiyor çizgi ye kadar yapamylr ya da içinden akıp gidiyor 1 günün sonun da alabilmistik biz insaalh temiz cikar
bilbakalim ahsenmomm orda bi çizgi vardı oraya kadar ama bu tek çişte örnek olması gerekiyor yanı o kadar dolmadı ikinci çişini bekliyim dememeniz gerekiyor kızım çok az çiş yapmıştı hemşire kabul etmedi yeni torba vermişti
ahsenmomm bilbakalim peki bana iki ayrı barkod verdiler . Şimdi düşündüm de acaba 2 tane mi istiyorlar ya
Elifadakrt Yedek veriyorlar ama onlarla idrar almak işkence. Benim kizim uyandıktan sonra çişini yapar biz altını açıp beklemiştik eşimle. Altına alt açma örtüsü serdik çişini yapinca da kutuyu tuttuk 😂
ahsenmomm Elifadakrt acaba bi tanesine yapınca diğerine de boşaltsam ne olur. Yemiyor ki yapsın . Deliricem vallahi
Elifadakrt ahsenmomm bisey olmaz bosaltabilirsiniz. Sadece kaka da mi vardi yoksa ciste de var miydi bilmiyorum ama yarim saat 1 saat icerisinde götürmek gerekiyor. Hastaneyi bi arayıp sorun bosa gitmesin. Ben ne zahmetlerle kakasini almıştım kabul etmemislerdi
ahsenmomm Gzdzeynep eşime sordum da 2 tane İstemişler 🤦🏻♀️ Acaba diğerini bekleyene kadar 1. Yi nasıl saklıcam
ahsenmomm Elifadakrt kaka değil sadece çiş . Ah bi ulaşabilsem. Allah düşürmesin kimseyi hastaneye valla