Blknss12 Doktorunuz aksini söylemediği sürece ek gıdaya 6.ayda başlayın. Yoğurt, sebze ve meyveyle. Bu tarz gıdalar bebeğiniz için yararlı değil hatta zararlı. Oğlum 10 aylık, hiç yedirmedim böyle ürünler. Gece sık uyanması, bizim gibi ya memede uyuduğu içindir ya da sizinle sık temas etmek istiyordur aç değldir. Öyle olsa benimki açlıktan bayılırdı çünkü hala çok sık uyanıyor 😔