Merhaba hanımlar benim bebeğim rahatladı ıns sizinkiler de biraz olsun rahatlar benim bebeğim 2 aylık çok gazlı anlatamam neler çektim neler ıkınmalar ağlamalar uykusuzluk ne ararsanız var di takı ben soğuklar başlayıp ıhlamur çayı içene kadar çok iyi geldi benim bebeğime bir tabi karnını sıcak tutmak ilk önce bir kovaya bebegin dayanabileceği gibi sicak şu koyun bebeğin karnına kadar soyup suyun içine sokun 10 dk kadar bekletin daha sonra hakiki zeytin yağı ni biraz elinizde isitip karnına masaj yaparak surun ve üstünü giydirin zibinin üstüne ütüyle hafif isittiginiz minik bir havlu koyun ıns bebeklerinize iyi gelir ve tabi ıhlamur çayı içmeyi unutmayın 🥰🥰