Bebeği küçük olanlar öncelikle cevap yazarsa çok sevinirim. Biz 17gunluk olduk her 2 saatte kalkıyor ben kaldrmasamda bazen daha kisada oluyor bu süre. 10dk emiyor uyuyor tabi bazen daha uzun emdikleride oluyor. Genelde 10 15dk bu süre yeterlimi yetmezse ağlar diyorum ama bilemedim. Sizin bebisler nasıldı kaç ek emiyordu