Ezel_ayse46 Bebeğim 3.5 aylık ve çok gazlı bi bebek ayrıca iki ay oldu kabızlık sorunu var çok zorluyo kendini hazi için zinco ve biogaia kullanıyorum kabızlık sorunu yaşayan annelerimiz sizler ne yaptiniz
Miracc2420 Ezel_ayse46 mama kullanıyosa mamasının içine 1 çay kaşşığı zeytinyağ koyabilirsin. Eğer sadece anne sütüyle besleniyosa 1 hafta yada10 gün yapmaması normal kabul ediliyomuş. Dilerseniz doktorunuza götürün en azından içiniz rahat eder ❣️