ilknurcelik Etrafımdaki herkes mamayı kesip sadece ev yemekleri ile bebeğimi beslememi hatta inek sütü vermemi söylüyor tabiki dinlemiyorum ama çok rahatsız ediciler 😒 bebeğim 8 aylık günde 3 kez 120 cc mama içiyor zaten mama ile arası pek hoş olan bir bebek değil. Sizce ne zamana kadar devam etmeli?
AsilDorukAnnesi ilknurcelik ben mama vermiyorum ama anne sütü yada mama en az 1 yaşına kadar almalı bence bebek. Siz bilirsiniz tabi ama 4-5 ay daha ana öğünü mama olsun bence
ilknurcelik ilknurcelik bu ısrarları bebeğimin kilosunun ayına göre fazla olması sanırım ama zaten çok az mama içiyor. 6,5 aya kadar anne sütü içti hamileliğim sebebiyle mama veriyorum
ilknurcelik AsilDorukAnnesi bende böyle düşünüyorum daha doğrusu bebeğim ne kadar içerse o kadar vermeyi düşünüyorum zaten çok mama seven bebek değil zorlamıyorum da günde 360 cc içiyor sadece