Anneyim5982 Kizlar yeni halı aldım yünlü epi.topu . Bi kere serdim tuyu bizi mahfeti? Cok severek beğenerek de aldım yıkamaya da gönderdim birsey olmadi aynı ne yapsam o tüyden kurtula bilirim. Fikirlerinizi bekliyorum. Sevgiler
Angars Anneyim5982 bende aldim almaz olsaydim uzerine saç yapışıyor makine çekmiyor deliriyorum hergun esime kiziyorum saclarini bagla diye 🙄🙄
yasegazi Anneyim5982 canım internette gördüm tencere kapağıyla fırçalar gibi yapıyorlardı baya tüyler çıkıyordu dene istersen. En olmadı yıkamaya ver zaten halıcılar yerlere yerip duruyor yıkatmak en güzeli bence
Selinsu1 Anneyim5982 2 kere yikattim. Alali 4 ay oldu hergun süpürüyorum şükürler olsun bitti denicek kadar azaldi
rabia22 Angars kalitesi güzel bi yünse eğer saçların vs yapışmaz canım benim bazı markalarda başka maddeler ağırlıklı oluyor ondan öyle toz bile yapışıp kalıyor annemlerin evdeyken hol için alınan bi takım öyle kötü çıkmıştı normalde yün halılar pamuk gibi yumuşacık olur o halı zamanla sert olmuştu bide bizde bi tanıdığın yazlığa gönderdik gitti o zaman ama hep yün halı kullanırız hiç problem yaşamadık biz başta bi tüylenme oluyor oda fırçalayınca geçiyor uğraştırıcı ama her gün evin yünde kalmasından iyidir yani
agacsizkoala Maalesef yıkama ile çıkmıyolar , kaç ay süpürdüm makinenin haznesi yün dolardı hep, ama zamanla süpüre süpüre normale döndü
Suhedaaa Anneyim5982 gırgıra su vur kurulamadan öyle gırgırla o tüyler kalkıyor ama bunu sık sık yapmak gerekir
Ysfm_20 Anneyim5982 iki yildir ben de ugrwsiyorum yikattim fircaladim her supurgeden once ama halen cikiyo sadece ilk zamanlardaki gibi degil azaliyo belirli sure sonra vaktin olursa legene su doldur hali fircasini islat islat fircala azaliuo en azindan
rabia22 Anneyim5982 kendin bi kova su yap içine de toz el deterjanı yada Arap sabunu gibi bi şey kat yada bi beyaz kalıp sabunu hafif erit sonra bu suyla çok ıslatmadan halını güzelce iki kere fırçala sonra da bir bezle fırçalar gibi sil fazla olan tüm tüyü toplayıp almış oluyorsun
Angars rabia22 ikeadan almistik canim tüylü halialr var ya onlardan bizimkiler nefret ettim ya demekki kaloteli degilmis dedigin gibi
KaranNecla Anneyim5982 pier cardinden 4 halı aldım bi tonda para verdim. Çok şıķ duruyordu yaklaşık 1 sene kullandım ne mi oldu ? Allahım belası tüğ hu 3 kez yikatmsma rağmen bitmedi hergun deli gibi ev süpürduk hali fırçaladım. Ne mi oldu ? Kaldırdık verdik birine .. minicik puf halılar aldım oooohhh miss .. bitmiyor canım nr yaparsan yap o tüğ hrp dökülüyor.
041114 Anneyim5982 halı yıkama ya göndermişsiniz ondan kaynaklı. Çünkü orada halının tüylerini kesiyor yıkadıkları alet. Yün halı da daha da çok belli olur bu tabiki