Kızlar kazandığınız 25 tl kuponu neye harcadınız fikir olsun bizede😀
kızıma lcwden 2li sweat aldım 40 liraydı 10 tl kargo 50 oldu 25 ödedim 🤫
Mama ve oyuncak 🤣