Kızlar adetim 8 gün gecikti. Evet doğumdan sonra gecikme normal biliyorum bu arada 8 ay oldu yaklaşık doğum yapalı. Her ay erken olurdum bu ay baya gecikince bilemiyorum. 3 gün önce test yaptım 2 tane, ikisi de negatif. Yine de hamile olma ihtimalim var mı? Bu kadar gecikip sonra hamile olduğunu öğrenen var mı?