Fatmanurturayy 1 ay sonra iki yasimiza gircez ve son bir haftadir herseye aglayip krizlere grip cildiriyoruz dun de elindeki ruju aldik diye saatlerce agladi ve suan sesi kisilmis durumda aglamaktan bu iki yas sendromumu neyse bizi bitiriyo suan 😔
Bryumakmutluluk Fatmanurturayy benim kızımın da sesi Hemen Kısılıyor Azıcık bağırsın hemen ses kısıklığı yaşıyoruz havuç suyu çok iyi geliyor canım sende dene belki size de iyi gelir havucu rendele bardağa Küçük süzgeç Koy üzerine havuçları koy birazcık toz şeker serp sulansın biraz bekle sonra Suyu çıksın diğerlerini de sık sık içir bebişine şifa olsun
Emine-4232basal Ayyy benim kızımda beş aylık ve sesi kısıldı kızlar ben ne yapsam iyi gelir.Allahim şifa versin kuzucuklara
Fatmanurturayy Emine-4232basal amin sizede gecmis olsun sizinki beş aylık olunca bitkisel seyler erken olabilir ama daha iyi bilen varsa yazar insâllah 🙏