Naz1 ben meme reddinin temelinde sütün azlığı olduğunu düşünüyorum. Memelerim doluyken cok cok emiyor, sütüm az ise ilk başta geleni alıyor yavaşladığı zaman sinirleniyor ağlayıp bırakıyor. Bazı insanların yapı gereği çok sütü oluyor bazılarının maalesef çaba göstermesi gerekiyor. Anladım ki bende çaba göstermesi gereken gruptayım. Mecburen yediğime içtiğime çok önem veriyorum. Düzenli sabah öğle akşam yemeği. Her öğünde bol bol yeşillik salatası, ara öğünler kuruyemiş meyve vs. Şekersiz incir hoşafı gün içinde 2 3 bardak, her emmeden sonra ve önce 2şer bardak su ve mutlaka öğle uykusu. Takviye olarak hipp rezene kullanıyordum faydasını gördüm mü pek bilmiyorum şimdi arifoğlu aldım onu denicem. Ebebek promalt içecek kullandım faydasını gördüm 1000 kalori diye joker multimalt içeceğe geçtima hiç faydası olmadı maalesef