ArdcAyca OzlemAlisa var canim insta da benm iki arkdsm yaptirdi fiyatlar biraz pahali altin bir de gumus secenegide var sanirim izmirde yapiliyo videolri flnda var 👍🏻 Simdi para yok saklAdim oglumun sacndan ise bslynca yaptrcm 😁
Egeliii OzlemAlisa ben yaptırdım hem eşime bileklik hem kendime kolye çok çok güzel bi hatıra oldu instagramda annesütükolye sayfasından sitede kredkartı ile ödemeside var çok memnun kaldım 🙏🏻
mervedmr OzlemAlisa Ama bu yapılır mı ayıp yahu! Durduk yere masraf çıkacak şimdi bize 😜 Şaka bir yana .. Böyle bir şeyden haberim yoktu. Baktım şimdi çok güzel bir hatıra 🥰
denizesintim17 OzlemAlisa şuan 9.5 aylik daha 1 aylıkken sütümü sagip difrizdr koydum yıllarca kalabilirmiş tlf la sordum. Gel gör ki bizim oğlan kelos cıktı hala saç bekliyoruz adam akıllı bisey yok 😂. Ama yaptıracağım elbet bana göre mükemmel ötesi bir hatıra ve ve bir hediye belki ona kalıcak iler de bir aile yedigari
Nisababy Ben çok istiyorum ama güvenemiyorum. Gözümüzün önünde yapılmadı için başka bir şey koyuyorlar içine diye aklımda sorular var 😔
minikbebeklerim İnstagramda Forevermilk sayfasından elime ve kendime kolye yaptırmıştım şimdi ikinci kızım için yaptıracağım yine aynı yere
OzlemAlisa Egeliii cokk teşekkürleer.. cok guzel bi yeniyil hediyesi olur esime de hic düşünmemistim. Hemen bakıyorum 🌸
OzlemAlisa mervedmr evet ya uzun zamandir aklimdaydi ama guvenemedim iste, simdide kiz büyüyor artk süt kesilmeden falan yaptiryim dedim😂 guzel anı, hatıra yaptiralm hep birlikte 😂🌸
OzlemAlisa denizesintim17 ay cok dogru 😂ben saklamayi hic düşünmedim de artik 1 bucuk yasa geldik sut kesilir bise olur diye acele ediyodm😂
denizesintim17 OzlemAlisa sen sağ ama süt saklama poşetine koymalısın öyle dediler bana. Bu şekilde yıllarca kalabilir dedi. Ee düşününce sonuçta içmeyecek çocuk 🙃
Elifadakrt Yaptırmak için çalışmayı bekliyorum :) ben yüzük istiyorum o kadar şık modeller var ki aşık oldum resmen