Bebeğim şuan 4. Ayında haftaya yaptırmayı düşünüyorum ama biz tıp merkezinde düşünüyoruz pandemi kabul etmiyor zaten yapıp gönderiyorlar hemen diye biliyorum erteledik bu zamana kadar yoksa 40 ı çıkınca yapıcaktık doktorumuz 3 ayı doldursun dediği için bekledik