Crn123 Benim kizim 4 ay 10 günlük daha erken amaa biran önce baslaamk istiyorum sütüm yeterli şükür doyuyor ama heycanlaniyorum sizler ne zaman geçtiniz kacinci ayinizda gectinis
bgmarik Crn123 bence daha çoook küçük bebiş.Sütünüz de yetiyorsa 6.aydan önce başlamayın 😔Ben 6.ayda tadımlara başladım ona rağmen bağırsaklar daha alışık olmadığı için kabız oldu😔
Kizimmmmm Crn123 hiç acele etmeyin. Hayatı boyunca ztn bu besinleri yiyecek. Kızım tam 6 aylık oldu 180 günü doldurduk öyle başladık.
Crn123 bgmarik bende ôyle düşünüyorum ama sanki doymuyor gibi geliyor halbuki doymasa kiyamet kopartir ama işte 😊 ilk çocuk her anına heycanlaniyorum
bgmarik Crn123 doymasa belli eder zaten 😊hem doymasa bile kalan süreyi formül süt vererek geçirebilirsiniz🌸