Kiziminannesi Bebeğim 3 ay 10 günlük dün şikayetlerimiz sonucu atopik cildi olduğunu öğrendik. Cildi çok kuru ve bölgesel bölgesel lekeler ve dökülmeler var. Yaşayan varmı, nasıl baş ettiniz ne yapmam gerek ne yapmamam gerek bilgisi olan varmı ?
Sevgiguveen Kiziminannesi benim kızımda 6 aylık hep boyle ve başa cıkmıyor yani tam geçti diyorum başka yerinde belirtisi var süt alerjisi dedik denedik butun diyet yollarını denedim hepsini kestim alerjik yapıcak ama yok . Kızarmıyor ince ince pullanma gıbi soyulma gıbı oluyor hergün duş yapıyoruz ve yağlanıyoruz bide bioderma otoderm kullanıyoruz o baya iyi geldi artık o beyaz tenli teni çok hassas tuttugum yeri kızarıyor sanki saatlerce aynı yeri tutmuşum gibi çözüm bulanlar varsa burada bekliyorum bende .
Ayyss Kiziminannesi prof a gidiyoruz cnm biz aylik rutin kontrol icin. Linola adinda bi krem yazdi. Fark vat baya, ilac degil sanirim nemlendirici