Bebeğim 2 ay 10 günlük emziği her zaman tutmuyor, kundağı kabul etmiyor ve dolayısıyla ya memede ya da sallanarak uyuyor ama memede tok olunca sıkıntı oluyor sallanarak uyutmaya çalıştığımda da derin dalmıyor.. kundak istemediği içinde sürekli elleriyle kendini uyandıyor uykuya dalınca elleri kaldırıp yüzünü gözünü ovuşturuyor :( napabilirim sizler neler yapıyorsunuz ?