OzlemKrtl Merhaba kimler ne kullanıyor ? Öneriniz nedir ? Biberon İçin termos kullananlar varmış o ne demek yardımcı olur musunuz :)
mine-s Yukarıda kalsın. Avent iyidir muhakkak da daha uygun fiyatlı önerileri de yazın kızlar 😄 ve ne kadar sürede ısıttığını
mine-s Srhnzlcn canım ben de baktım letgoda uygun gerçekten. Her biberon sığıyor mu ben lansinoh kullanıyorum ne kadar sürede ısıtıyor
OzlemKrtl 05ay05az20e1sra14na9di3r27 Bende şu an mama yapıyorum derecesine bakıyorum ya soğuk oluyor ya çok sıcak bu sefer ya soğumasını bekliyorum ya da sıcak suda tekrar bekletiyorum uygun yolda ama fonksiyonlu bir şey arıyorum o yüzden
mine-s 05ay05az20e1sra14na9di3r27 ben direkt kaynar suya koymuyorum ılık suda ılıtıp sonra azar azar suyun sıcaklığını artıyorum. Direkt 100 derece suya girebilir mi?
Srhnzlcn mine-s canm bnde avrntn var ama hepsini alır bnce haznesi geniş içindeki 3 dkda hazırlıyo hızlı modu