tuubakly merhaba öncelikle geçmiş olsun, benim de kızım doğduktan sonra sonra göğüslerim çok fazla doldu hatta taş gibi kaya gibi oluyor.. hem sertleşiyor hem de büyüyor.. doğumdan bir iki gün sonra oldu.. dediğin gibi koltuk altına doğru acı ve göğüste ateşlenme 🤦♀️ Annemlerle panik olduk tabi ilk kez başımıza gelince .. internetten okuyorum belirtiler aynı mastit gibi fakat dayanamayıp doktora gittim film fln çekilde .. hiç bişy yok ❗️ Tıkanıklık ya da herhangi bişy.. bebek minik olduğu için göğüsünden fazla süt emememiyor.. dolayısıyla göğüsün şişiyor.. sana tabsiyem makinayla sürekli göğüsünü boşalt.. o sütlerini de benm gibi dökme sakın😢 poşet al sakla buzlukta , çok değerliler.. ben nisanda doğum yaptım, doğum yaptığım gün de ilk kez yasamların olduğu gündü .. heryer kapalı , herkes bu kadar bilinçli değildi bu virüs konusunda , ne yapacağımızı bilmiyorduk.. o yüzden panik yapma göğüste ağrı, ateş, şişme , sertleşme yapıyor normal bir hafta 10 gün sürüyor .. ama yine de doktora git istersen tabi 👍