ikikizannesi1 Beyza5151 kizim -4 ay 11 günlük ismi eva eva dedigimiz an dönüp bakio gülüyor kim olursa olsun ismi seslenildşginde bakiyor
Nefes ikikizannesi1 eva nin bi anlamı ver mı canım benim eşim yunan yunanistanda çok fazla var eva ismi, yabancı var mı sizde de o yüzden mi koydunuz 😍 güzel isim benim çok hoşuma gidiyor
Nefes Deletedmom324 savcı hakim ismi gibi geldi kulağıma, yanı bu tarz bi meslek cok yakusir bu isme,kemal ismi çok çok güzel ınşallah geleceği de çok güzel olur bebisinin.