Merhaba sevgili anneler 🥰
kızım 22 aylık ve inanırmısınız 16 diş çıkardı hiçbirinde ateş huysuzluk iştahsızlık hiçbirşey olmadı ama şu son azı dişleri diye bir olay var allahım 😌🤫 (sakin olmalıyım😌 sakin olmalıyım😌)
içim sakin ol dedikçe dışıödan ağlayasım geliyo
ne gece uyku düzeni kaldı ne bana eziyeti bitti allahım bide 2yaş sendromuda eklendi galiba sürekli huysuz bir çocuk
evde yanımdan ayrılmıyo 🙈🙈 tuvalete bile birlikte gidiyorız yapışık ikiz gibi olduk asla benim oturmamı istemiyo hep ayakta olucaz evde gezecez
bir ağlama bagırma krizleri ishal ve pişik sorunu diş ağrısı (diş kolyesi var ama 🤷🏻♀️) uyku problemi bir emiyor vallaha 2-2.5 saat durmadan artık aglıyorum acıdan sıkıntıdan nasıl olacak nasıl geçeçek bunlar ?beni daha neler bekliyo bal kaymak anneler ?
bana bir akıl azıcık sabır neolur 🙈🙈🙈
bı azı dişler ne zaman çıkar büyüdükçe azıcık oturaklı olacakmı bu çocuklar ben bittim zaten corona var dışarı çıkamıyoruz dört duvar içinde nereye kaçacaz ne kadar enerji atabilicez vallaha ne yapıcam bana biraz bilgi aktarımı ne olur 🙏🏻🙏🏻🙏🏻💜