Hmtgce hayırlı olsun, eğer sütüm gelmez düşüncesine kapılırsan olmaz, stres yapma her fırsatta emzirmeye çalış, emzirdikçe çoğalacaktır sütünüz hem sarilik olmaz emdikce. Bol su için, eve çıktığınızda dinlenmeye bebek uydukça sizde uyumaya çalışın. Kötü yorumları duymayın, bol bol minigi koklayıp bu anların tadını çıkarın💕