Hiç lorkma canım benim kızıöda covit oldu sadece 3 gün bi ateşlenmesi oldu aşırı iştahsızlığı ve halsizliği vardı bebek ve çocuklara ilaç vermiyorlar doktor takip edin dedi eğer hiç yemek yediremezseniz ishali ve ateşini düşüremezseniz hastaneyw yatışını yaparız dedi ama çok şükür öyşe bişeyimiz olmadı şimdi yemeye de başladı keyfi de gayet yerinde maşallah bizden daha kolay atlatıyolar ama anne yüreği işte o yüzden hiç merak etme en kısa zamanda atlatır minik kuzu