minikkizim çekildiği sıra acı hissetmiyosun cnm ama yapılan işlemi hissediyosun sonrası için kişiden kişiye değişiklik gösteriyo ben 20 lik dişimi çektirmiştim çarşamba günü iğnenin etkisi geçtikten sonra ağrı yaşadım zaten doktorum ağrı kesici yazmıştı ağrı hissetmeye başladığım anda içtim artmasın dha fazla diye şişti sonra hala şiş yanağım ama inmeye başladı yavaş yavaş yemek yiyemiyorum kaç gündür ön dişlerimle ufak çiğniyorum onun dışında hep çorba