Rumeysaerim_28 4ay önce sezeryan oldum 4 aydık emiyo ama bugün sağ göğsüm çok sertleşmiş sütü mü kesiliyor yardım
23zumra Rumeysaerim_28 sag gogusu bosalmasi lazim bebegine o memeyi ver mastit olmadan cok acili birsey insallah olmazsin ve banyoda sicak suyun altinda masaj yap o gogusune
Mandalinbebeksu Umma olmuş olabilirsin evde lahana varsa soğuk soğuk yapraklarını göğsüne koy yapraklar ısınınca çıkar. Eğer yoksa hemen sıcağa yakın duş al göğsünü boşalt duşta. çıkınca Da sağma makinan varsa sağ.