Linaaahtc karantinamız biteli 4 gün oluyor.
Hepimiz ayrı odalarda uyuduk, hep maske taktık, ben hep çift maske taktım bebekle daha çok ilgilendiğimden.
C vitamini, d vitamini, propolis, balık yağı, multivitamin içtik.
Kemik suyu, paça, tavuk çorbaları içtik bol sarımsak sirkeli, çok sarımsak yedik. Turşu yemeye çalıştık.
Bol su içip, düzenli yedik, hemen hemen her gün portakal suyu içtik.
Bebeğime de bulaştı, ses kısıklığı, kusma ve ishal oldu. Semptomları için doktorun verdiği ilaçları kullandık. Sürekli irtibat halindeydik doktoruyla. Hiç ateşi çıkmadı, huzursuzlandı biraz bol bol emzirdim.
Ama bitti, ben ilaç kullanmadım, ayakta atlattım diyebilirim.
Moralinizi yüksek tutmaya çalışın. Bebekler kolay atlatıyor, siz de gençsiniz allahın izniyle biraz bakımla üstesinden gelirsiniz.
Çok geçmiş olsun.