Ashly90 emzirme parası olarak ödenen 180 lira icin biyere başvuru yapmiyosun hastaneden çıkış işlemlerin yapılırken onlar giriş yapıyorlar bende 19 ocakta doğum yaptim geçen hafta icinde 180 lirayı aldim. Bebeğinizin kimliği ile kendi kimliğinizle beraber bulunduğunuz yerdeki aile sosyal politikalar bakanlığına gidip doğum parasi icin başvuru yapmak istediğinizi söyleyin onu da ben 20 şubatta alicam ptt den. Çalışıyorsanız da analık parası icin hastaneden aldığınız doğum sonrası raporunu işyerinize muhasebecinize veriyorsunuz onu da ocak sgk dökümlerini sisteme giriş yaptıklarinda bellioluyor e devletten sürekli takip edin. Calisiyorsaniz da muhasebecinize sürekli sorun gec başvuru yapmasınlar.