Merhaba anneler…
Bebeğim 4 buçuk aylık ve son 1 haftadır inanılmaz şekilde ağlıyor.
Mama yerken uyku öncesi ve uykudan uyanırken. Özellikle uyku öncesi ☹ çok zor uyutuyorum kıymet kopuyor uyuma moduna geçince nedenini bir türlü anlayamıyorum, uysal bebek gitti bizim tabirimizle azman bir bebek geldi yerine ☹ büyüyor huy değiştiriyor desem bukadar değişmez herhalde diye düşünüyorum. Bu ağlamalar nelerdir nasıl başa çıkabilirim. Bazen 4 saat uyumadan duruyor ☹ (Uyutmak icin ninni söylüyorum,telefondan açıyorum yada çizgi film izletiyorum ama onlarda faydasız)