Gozdemasal 4 aylık kızım var kolik hala bı süt alerjisi diyolar bı kolik gürültü ve mukuslu kaka yapıyor ve aşırı gazlı gaz çıkardığı halde ama emerken boğulacak gibi çok hızlı emiyor onsut fazlalığı olabilir mi