Fitifiti Eylul25 Canını sevdiğim özerklik dönemi:) bakalım ne zaman geçecek. Huylar değişti hep. Canları sağ olsun yeterki🥰 şu uyku meselesini bir çözelim diğer her şey başım üstüne.
Didi-dodo Fitifiti 20 ayligiz bizde memede uyuyo , emzik almiyor gece kalkıyor, memede uyuyodu önceden gece kalktığında artik pusette salliyorum baska carem yok . Ayakta sallayiptada uyumuyor . Anca memede veya pusette … cikmazdayim bende her gece ayni mesele
Fitifiti Didi-dodo Memedeyken daha kolay dalıyordu uykuya. Az evvel uyandı anneminn ayağında şu an ve hızlı salla diyip duruyor🙈 işimiz iş..
Defnemm22 Fitifiti ablam sen beni maf ettin şuan kızım 19 aylık ben büyüdükçe düzelir derken sen beni yıktın 😭
Fitifiti Defnemm22 Biz de asıl büyüdükçe düzen değişti,uyku sevmemeye başladı. Bebekken daha iyiydi. Düzedi,düzelecek derken tam 28 aylık oldu. Her çocuk bir değil kimisi uykucu,kimisi sevmiyor🤷🏻♀️
Didi-dodo Fitifiti inanın bir süre sonra memedede damakta zorluk çekiyor. Siz şanslısınız anneniz yanında… ben tek başımayım, ve suan bitik durumdayim. 1 buçuk saat pusette salladım dalamiyo en son kalktı oynuyo suan oyuncaklarla ve ben tek 3 saat uyudum ( her aksam olduğu gibi )
ikibidikinannesi Fitifiti çok çok zor zamanlardan geçeceksiniz ama şimdi başlamzsanız hep geç kalacaksınız salla diye ağlasa da sallamayın ayaklar ağrıyormuş gibi şeyler söyleyin pış pışlayın emin olun alışınca daha rahat edeceksiniz en fazla 2 hafta zorlayacak sizi gece beslenmesi varsa o da bitmeli 1 yaşından sonra uzmanlar önermiyo böyle böyle biraz zorlanarak alışacak ama sonra daha kolay olacak benim oğlum 29 aylık bazen kendi kendine uyur bazen pışpılayarak ben mecbur kalmadıkça sallamamıştım zaten kardeşi de var aralarında 21 ay var benim oğlum gece çok geç yatardı gündüz zorla uyuturdum 24 aylıkken gündüz uykusunu bıraktık kardeşi de erken yatınca çabuk alıştı ikisi de erkenden yatıyo 10 da ikisi de yatmış oluyo büyük oğlum azı dişi çıkarıyo şu an bazen gece 2 3 kere çığlık atarak uyanıyor burdayım annecim yat deyince yatıp dalıyo tekrar uykusuna şu an çok zor bir dönemden geçiyorsunuz ama biraz sabırla alışacak