Bir kaç güne 9 aylık olacak aşı için sizi bir hafta önceden arayacağız dediler hala aramadilar tam gününü doldurmasını mı bekliyor sağlık ocağı acaba? Bazen unutuyorlar bizim burdakiler ben onlara söylüyorum aaa evet unutmuşuz diyorlar o yüzden sordumm