Ben emzirme döneminde 2 kere farklı zamanlarda bira içtim canım birinde 1 tane diğerinde 1,5 tane gece uykusu yoğunlaşınca yaptım bi kaç saat sonra sağdım öyle yattım ertesi gün bol su tuvalet emzirmeyi kesmedim bişey olmadı çok şükür bizimde stres atmaya ihtiyacımız var sonuçta dışarıda çıkamıyoruz bitaneden bişey olmaz bende olmadı yani çok şükür abartmadıkça sıkıntı olmuyor