Bir annemiz yaşadıği bir olayı anlatmıştı geçenlerde evine 2 kere hırsız girmisti bogazindaki kolyesine kadar almistı falan. Rabbim bidaha yaşatmasın ama lütfen bu tarz paylaşimlar yapmayın rica ediyorum. Eşlerimiz göreve gidiyor nöbetcı oluyorlar. Dağ başında kalanlarımız var. Tüm kapıları tek tek kitliyorum anahtarları topluyorum kendi kapımıda dahil. Valla Allah korusun bi deprem yangın falan olsa ne yaparım bilmiyorum. Hakkaride kalıyorum eşim nöbetçi üst bolg. Falan gidiyor gündüz bile dönüp arkamı kontrol ediyorum bebeğimin yanından hiç ayrılamıyorum. Ben baya etkilendim. Rabbim yaşatmasın kimseye çok zor ya..