Merhaba hanımlar öncelikle iyi akşamlar diliyorum. Benim bebeğim 7.5 aydan beri tutunup kalkıyor 8 aydan beri tutunup ilerliyor adımlıuor ve 8.5 aydan beri de elini bırakıp ayakta dengede duruyor desteksiz top havuzundan top alıp ayakta desteksiz bekleyebiliyor şimdi 9 ay 20 günlük olduk. Asla adım atmak istemiuor elini tutup yürütmeye çalışınca oturuyor gel gel yapınca elimizi tutmuyor sürekli ayakta koltuklara vs tutunup ayakta dengede kalıyor ama adım asla atmıyor Tutunmadan. Bize de kendine dokundurmuyor. İki elini tutup da di da di yaptıramıyoruz pat diye poposunu yere atıyor. Karışmasak kendisi için daha mi iyi olur yoksa yürüme arkadası mi almalıyım deneyimli annelerden tavsiye bekliyorum