BerilinAnnesi61 [url=https://hizliresim.com/pruQnE][img]https://i.hizliresim.com/pruQnE.png[/img][/url]
glsmmc BerilinAnnesi61 canım ben doktorum ama çocukta iki taraflı çekim yapılması lazım karşılaştırmalı bakmak lazım burada her iki görüntüde sağ bacağa ait. Değerlendirme doğru olmaz
BerilinAnnesi61 Deletedmom424 mutlaka götürücem ama şuanda cidden kafayı çok taktım içimin rahatlaması lazım
Deletedmom424 BerilinAnnesi61 sanmam kimsenin bileceğini inşallah kötü bir durum yoktur kaza falan mi oldu
BerilinAnnesi61 Deletedmom424 yok canım ya 2 yaş sendromunu dibine kadar yaşıyoruz ağlama nöbetleri sırasında kendini yerlere atıyor dünden beri topal yürümeye başladı işte
Deletedmom424 BerilinAnnesi61 kas yırtılması veya incinme büyük ihtimalle kırık olduğunu sanmam olsa duramaz 😬yani bildiğimden değil tahmin sadece en doğru cevabı doktor verir zaten üzme kendini
BerilinAnnesi61 Deletedmom424 kırık değildir eminim bende öyle olsa hiç basmaz ayağını ay ne bilim öyle topal yürümeye çalışınca içim gidiyor inş birşey çıkmaz 🙏
BerilinAnnesi61 Deletedmom424 canım hiç bir sorun yokmuş çok şükür başka doktora götürdük bizi kandırıyormuş gidene kadar yine topalladı ama doktoru görünce şahin gibi oldu 🤣
Deletedmom_36 BerilinAnnesi61 yani yazayim dedim okurken ama yazmadim☺️Dikkat cekmek icin yapabilir mesele dikkat cekmek icin disim agriyor ya da ayagim kolum agriyor da diyebiliyorlar☺️Ama yine de anne olarak doktora goturmeden iciniz rahat etmiyor☺️